Servicedesk | iFacto
servicedesk

Customer Support

Bij foutmeldingen, problemen of vragen staat ons Customer Support Team klaar voor elke klant. 

Contact

Meld een probleem of vraag via e-mail en geef steeds voldoende informatie mee. Voor dringende en/of blokkerende vragen zijn we ook telefonisch bereikbaar.

Openingsuren

Maandag      8u30 - 17u
Dinsdag      8u30 - 17u
Woensdag      8u30 - 17u
Donderdag      8u30 - 17u
Vrijdag      8u30 - 17u
iFacto Office

Tips and tricks

Welke info is noodzakelijk om te kunnen helpen?

  • Geef mee voor welk bedrijf u mailt of belt.
  • Bij welke gebruiker(s) doet het probleem zich voor?
  • Omschrijf het probleem / de vraag zo duidelijk mogelijk en bezorg ons enkele screenshots van de foutmelding. 
  • Welke handelingen werden uitgevoerd die tot het probleem hebben geleid?
  • Via welk menu-item heeft het probleem zich voorgedaan?
  • Zijn er reeds acties ondernomen om dit probleem op te lossen? Indien ja, welke acties?
ERP software Microsoft Dynamics 365 door iFacto

Support Team

Ben Hofsteede

Ben Hofsteede

Service Desk | D365 Consultant