Talrijke documenten met een massa aan informatie en data op een gestructureerde manier beheren met een Document Management Systeem.
Werken met papieren documenten is inefficiënt en duur, een geïntegreerde Document Management software brengt documenten en kritische procesinformatie samen in een transparante gebruikerservaring en zorgt voor meer controle, meer procesefficiëntie en lagere operationele kosten.
Documentbeheer is een systeem of proces dat wordt gebruikt voor het opslaan en ophalen van elektronische documenten, waaronder pdf’s, tekstverwerkingsbestanden en gedigitaliseerde afbeeldingen. Naast het digitaal afhandelen van documenten, biedt zo’n systeem vaak ook voordelen rond archivering, het ophalen van informatie, documentherkenning (OCR) en security.
Laat documenten, zoals leveranciersfacturen, automatisch verwerken met documentherkenning (OCR) en beperk de handmatige invoer tot een minimum. Door een ‘management by exception’-principe te hanteren, worden gebruikers er enkel attent op gemaakt wanneer een actie vereist wordt.
Hiernaast zorgt het definiëren van veelgebruikte workflows (digitaliseren, verwerken, archiveren, opzoeken, goedkeuren, distributie en printen) voor een snellere en veilige verwerking van alle documenten. Dit verhoogt de productiviteit en drukt meteen ook de kosten.
De business applicaties binnen het Microsoft Dynamics 365 platform, kunnen op een eenvoudige manier geïntegreerd worden met uitgebreide oplossingen voor documentbeheer.
Heeft u een vraag? Wij staan voor u klaar.