iFacto Multi Company app | iFacto
Level up

iFacto Multi Company

Synchroniseer gegevens en beheer verschillende processen van meerdere bedrijven binnen Dynamics 365 Business Central met de iFacto Multi Company app.

iFacto Multi Company

Gegevens synchroniseren als essentie

Organisaties die met meerdere bedrijven werken, mogelijks in verschillende landen, willen op zo'n uniform mogelijke manier werken. Het synchroniseren van gegevens is daarom de sleutel tot het efficiënt uitvoeren van bedrijfsprocessen. 


De iFacto Multi Company app stroomlijnt het interne proces om gegevens te delen/synchroniseren over meerdere bedrijven en zelfs meerdere omgevingen. Deze app maakt het gemakkelijk om uw intercompany transacties op te zetten, niet alleen op een financiële basis, maar ook met een sterke focus op het logistieke gedeelte (zendingen versturen, ontvangsten verwerken, facturen verwerken op basis van ontvangsten, ...).

Waarom de Multi Company app?

De app is een ingebouwde, functierijke oplossing voor Microsoft Dynamics 365 Business Central, ontworpen om u te helpen bij het stroomlijnen van al uw intercompany processen en het delen van gegevens over al uw bedrijven en omgevingen.

  • Synchroniseer stamgegevens over meerdere bedrijven en meerdere omgevingen (tabellen, velden, mapping, volledige synchronisatie, ... )
  • Intercompany transacties over meerdere bedrijven en meerdere omgevingen;
  • Sterke focus op het logistieke gedeelte van intercompany transacties (zendingen versturen, ontvangsten verwerken, ... );
  • Factuurverwerking op basis van ontvangsten;
  • Transactiedocumenten als motor om alle berichten te modereren;
  • En nog veel meer...
Altijd en overal toegang tot uw Business Central ERP-software
Contact

Let's connect

iFacto Office

Heeft u een vraag? Wij staan voor u klaar.